Jika anda inginkan blog seperti ini... boleh hubungi AngahBluess di 018-3898328 atau YM id AngahBluess Bersama Zana dan Jus Mate 5

ASSALLAMUALAIKUM..


Selamat datang pengunjung http://dzana2u.blogspot.com/ terima kasih kerana sudi singgah.. Jika ada sebarang pertanyaan ttg produk2 HPM atau ingin membeli~
JUS MATE5,dRII, ESPRESSO XY,GAIN5 dan DOC-K
~sila hubungi SUZANA melalui CALL,SMS,EMAIL,YM suzanamdnoor@ymail.com atau klik pada ONLINE CHAT atau tinggalkan pesanan dan no untuk dihubungi..Insyaallah sebarang soalan anda akan di jawab sebaik,sedaya mungkin dan dgn penuh rasa tanggungjawab..Sekian Terima Kasih.

Sunday, May 10, 2009




















Assallamualaikum...setelah sekian lamanya berpikir baru kini aku nak
mula menulis ttg kisah aku untk tatapan pengunjung blog untk famili

aku dan juga untk sahabat2 yg aku kasihi dan sayangi selalu,bacalah
dan pahamilah baik usah dipuji buruk usah dikeji.Aku jugak berharap
semua bersabaq sbb kisah aku ni akan mempunyai beberapa siri untk
tatapan kalian..sebarang komen boleh terus hubungi aku SUZANA
HP:-013-4479346 / YM:-suzanamdnoor@ymail.com
SELAMAT MEMBACA BERMULA DARI SIRI 1 DULU OK...ENJOY!!!
-------------------------------------------------------------------------------
Siri 1:-
--------
Namaku SUZANA MD.NOOR umur dah nak masuk 31thn la thn
ni(27Julai1978 siapkan hadiah yg sama besaq dgn aku ye..hehe).
Aku sememangnya seorang budak yg "sihat" sejak dari azali.Semua
org pasti sukakan budak yg comel dan montel mcm aku ni kan.
Malahan waktu di TADIKA dan Sekolah Rendah aku lah budak yg
paling comel sekali(perasannya aku)..hehehe.Waktu tu bg aku semua
ni xmengganggu aku sbb aku sorang yg lasak masa tu,cuma kekadang
susah nak cari pakaian dan lain keperluan.Waktu sekolah aku mmg
aktif jugak bersukan walaupun aku lah yg paling besaq sekali kat
sekolah tu..semua org kat sekolah tu kenai aku kalau ada yg xkenai
tu mmg alamat xlama dah la tu..hehehe lawak ja noo..Masa tu aku
masih boleh mewakili sekolah dlm MSSM walau berat aku dah
mencecah 130-150kg dah masa tu(tingkatan5 thn1995).
(..to be continue..)

0 comments: