Jika anda inginkan blog seperti ini... boleh hubungi AngahBluess di 018-3898328 atau YM id AngahBluess Bersama Zana dan Jus Mate 5

ASSALLAMUALAIKUM..


Selamat datang pengunjung http://dzana2u.blogspot.com/ terima kasih kerana sudi singgah.. Jika ada sebarang pertanyaan ttg produk2 HPM atau ingin membeli~
JUS MATE5,dRII, ESPRESSO XY,GAIN5 dan DOC-K
~sila hubungi SUZANA melalui CALL,SMS,EMAIL,YM suzanamdnoor@ymail.com atau klik pada ONLINE CHAT atau tinggalkan pesanan dan no untuk dihubungi..Insyaallah sebarang soalan anda akan di jawab sebaik,sedaya mungkin dan dgn penuh rasa tanggungjawab..Sekian Terima Kasih.

Saturday, May 16, 2009

Sambungan dari Siri 1(Tengok Page Sebelah Daaa..).
----------------------------------------------------------------
Siri 2:-

--------
Sejak kecik berat aku xpenah turun asyik naik ja ikut umoq,makin meningkat umoq aku berat pon naik dan lagi dan lagi,dari setahun ke setahun tanpa aku sedari(sedaq sebenaqnya cuma bila xmengganggu kita xrasa bebanan dia sgt la)tp lama kelamaan kesedaran timbul jugak.Aku ambik keputusan pi sendiri HBAS lepas tingkatan 5 tanpa pengetahuan keluarga aku sbb aku ni jenis xsuka cita benda yg akan merunsing dan membebankan sesapa terutama keluarga aku la of course(walau sebenarnya nak sgt kongsi problem tu).Sebelum tu pon ada pi gak dgn ayah aku la tp depa hanya refer aku ke pakar pemakanan ja(bosannn..balik2 bgtau cara mkn yg sama berulang2)dah la kita suka mkn pi sana depa kata jgn mkn mau x bosan tahap gaban..hehe,sampaikan kena pi masuk dlm dapoq hospital nak jumpa pakar tu pusing 1hospital jumpa mcm2 sampaikan tmpt dobi hospital tu pon aku tau tang mana..hahaha,dah la xbg mkn suruh cari pakar pemakanan kat dapoq hospital ada ka patut,sadis..huhu.Tp masa yg aku pi sendiri time lepas tingkatan 5 tu mmg aku suruh depa check mcm2 ambik darah,urine,x-ray,buah pinggang semua la.Masa tu 2kejadian aku xleh lupa pertama time ambik darah punya la susah nak cari urat misi(nurse) tu pon 1hal dah la xreti cari urat leh dok menyembang(berbual) lg tu cucuk ikut dan dia ja dah la sakit,xkena urat lak tu masuk 4kali cucuk aku kata la kat dia "makcik misi xyah la cucuk lg,ambik ja kat urat yg kat atas penumbuk saya tu senang dah sah2 nampak urat dia terbentang"(kan aku ni ketegori putih gak la jd urat atas tgn tu nampak jelas la)muka dia mcm xsyok ja,last2 dia pikir balik ada betoinya kot dia pun ikut ja la..hehe.Dengan sekali cucuk ja kuaq la darah melambak(ambik nak sgt darah aku)tp yg wat aku bengang sgt2 tu dia masih sibuk menyembang sampai melimpah2 darah aku,kan bila kena urat mmg laju la dia kuaq,dah la suruh posa la bagai.Pastu apa lg aku tarik muka la blom marah lg dia dah risau pastu siap pujuk lak tu byk lawa muka makcik misi(kata dlm hati yg bengkek ja la..haha).Kejadian kedua yg xleh aku lupa masa nak ambik urine(malu)seblom tu ok ja xdak masalah tp time kena giliran aku alahai dia xmau kuaq la pulak puas tunggu akhirnya dpt gak la sikit tu pon sbb pi minum ayaq mineral botoi besaq tuuu..La ni bila ingat2 balik semua tu jd 1 kenangan lucu lak tp mmg teruk la masa tu byk kali gak aku berulang alik ambik darah dan urine semua.Xlama lepas tu tiba la masa nak ambik keputusan ujian tu(seram sejuk).Keputusannya urine,jantung,paru2,buah pinggang semua clear,kolestrol dlm darah normal yg xnormalnya HORMON PEMBESARAN lebih dari biasa punca dari baka atau keturunan dan xleh stress kalau aku stress hormon tu akan kuaq lebih byk pastu paham2 ja la apa jd dgn bdn aku bertambah2 la kembangnya..huhu(sedih).
(bersambung di Siri 3 minggu dpn nooo..)

0 comments: